Hur gick det med att vara klubblös? Inte så bra faktist, haha. Samma dag som jag skrev inlägget så gick jag med i en ny klubb. Ja, vi kan säga att jag är gjord för en klubb. Just nu är jag med i min gamla klubb Prime Apples. Det är så synd att folk blir arga på oss! Vissa (som verkar avundsjuka) säger att vi leker Sneaky Dragons, vilket är helt fel! Dem retar oss för vår gemenskap! Vi är en klubb som lätt blir full, många vill gå med osv. Då blir folk sura att dem inte får gå med, för att klubben är full! Jag tycker folk bara kan vara tysta om att dem inte gillar oss. Vissa i globala hänger ut oss tex "PRIME APPLES SUGER" vilket inte är ok. Igår hade vi event på en plats, en person stod där. Jag skriver vår konversation. Hon " Jag spelar in till yt!" Vi "ok" Hon "gå härifrån!" Vi "vi har event här" Hon "jag bryr mig inte" Eventet slutar Hon "jag ska döpa videon till Prime Apples suger!" Vi "Varför?" Hon "därför!" Hon " Jag ska anmäla alla!" Vi" Varför det?" Hon "För att jag ska, Eva Britta!" Vi" Varför kallar du oss för Eva Britta?" Vi går därifrån Hon "NI GER UPP HAHAHAHAHHAHHAHAHHA" Ja, sen skrev hon några fler saker, men dem vill jag inte ta upp...

Kommentera

Publiceras ej