Vi är spindeltvillingar!
 
Träffade Ambra Bunnysmith idag! Hon var så trevlig! Först såg jag henne springa runt i Hollow Woods på jakt efter Galloper Thomson ( precis som jag) men vi sprang mest förbi varandra och sa int hej eller så, men sen  kom jag till vingården på jakt efter spöken och gissa vem som står där? Ambra förstås! Hon står där helt ensam och jag går fram lite diskret och frågar om jag får ta bild och hon svarar javisst, så jag tar bild och vi snackar lite. Sen undrar jag om hon vet om det finns något spöke på Vingården, hon svarar och jag går iväg en liten stund, men kommer tillbaka efter ett  tag eftersom jag har tråkigt. Ambra är kvar och vi chattar ännu mer, hon ör verkligen supertrevlig! Sen snackade vi lite om vad som var viktig i en klubb och så sa hon att jag skulle söka till Sneaky Dragons när jag blev 18:) 

Kommentera

Publiceras ej