Hej! Som ni ser i rubriken, ska jag byta server? Kanske, just nu är kretsar Air Star bara med bråk för mig, efter allt med CH. Just nu känns det bara tråkigt med SSO, efter allt med klubben,men jag hopppas jag kan ändra det. Just nu spelar jag inte ens SSO. Jag försöker sätta IRL världen först, men jag kommer ihåg CHtiden så bra! Hur roligt det var att skypa med alla och busa runt i spelet, ingen var otrevlig och vi bråkade aldrig. 🙁 Men det är förbi och jag måste tänka framåt inte bakåt. 😉Men, vilken server skulle jag byta till och varför? Jag tänker faktist inte säga vilken server jag skulle byta till om jag bytte... 😉🤐 Det förblir en hemlighet tills jag bestämt mig(detta är bara en tanke just nu, inte bestämt!) Anledningen är, precis som jag sa, att AS för mig just nu bara innebär bråk. Ledarna i CH har startat en egen klubb och det känns bara så fel att se alla gamla CH medlemmar rida runt i spelet, jag kommer ihåg den tiden vi haft och ja. En anledning jag har också är att jag faktist står på väntelistan på en klubb på den servern jag KANSKE ska byta till. Mer säger jag inte, men jag är på plats 16 😉 Men jag ansökte i Dec förra året och då var klubben på AS då, så ingen trodde jag ansökte till en klubb på en annan server med mening 😂 Tack för att ni läste detta lite mer "seriösa" inlägg och om ni har frågor, skicka ett brev på SSO eller kommentarerna! Jag vill dock inte ha massa: Det är onödigt att byta! Varför ska du det?! Eller något i den stilen, serverbytet är mitt val och om jag ens ska ha någon entusiasm till SSO kanske serverbytet är det enklaste! Desutom står jag i kö till en jättebra klubb på den servern 😜 Hejdå! 👋
Busbild med Bella 😂😀

Kommentera

Publiceras ej